21 mei 2026 om 19:52
Ik moest altijd vaak plassen ,toen ben ik begonnen met Betmiga, dat ging goed ben ik na een jaar mee gestopt . Blaas zou voldoende opgerekt , en ik hoef te veel minder vaak te plassen in mijn vraag is kan het weer slecht te gaan als je ermee stopt?
Wie heeft hier ervaring mee?
13 reacties
Bekijk nieuwste reactie