Dag allemaal,
Het team van MS.nl werkt aan een nieuwe pagina: ‘Na de diagnose’. Deze pagina is speciaal bedoeld voor mensen die net te horen hebben gekregen dat ze MS hebben. In die eerste periode komt er vaak veel op je af. Met deze pagina willen we duidelijke, herkenbare en steunende informatie bieden.
Daar kan jij ons goed bij helpen!
We zijn op zoek naar 5 mensen die hun ervaring willen delen. Jouw verhaal kan het verschil maken voor iemand die aan het begin staat van dit proces.
Wat vragen we van je?
Je hebt in de afgelopen 2 jaar de diagnose MS gekregen
Je wilt anderen helpen met betrouwbare en waardevolle informatie
Je bent bereid om online of telefonisch jouw ervaringen te delen over de periode na je diagnose
Je hebt er tijd voor in de laatste week van mei (het interview zal ongeveer 45 minuten duren).
Wil je meedoen? Stuur een mail naar redactie@ms.nl en help mee om anderen een goede start te geven.
Hartelijk dank alvast voor jouw medewerking!
Team MS.nl
1 reactie