Fleur van der Feen
Als neuropsycholoog doe ik onderzoek naar visuele klachten bij mensen met MS. Dit zijn klachten die te maken hebben met wat je met je ogen kunt zien. Belangrijke dingen daarbij zijn het brein, denken en vermoeidheid. Met mijn onderzoek wil ik begrijpen waarom mensen met MS deze klachten hebben. Ook kijk ik hoe de zorg kan helpen, zodat de klachten zo min mogelijk last geven in het dagelijks leven. Mensen met MS zijn altijd betrokken bij het onderzoek.