
Even een tip voor wie in de buurt woont: op zaterdag 20 juni is er een ledendag van MS Vereniging Brabant Noord-Oost in Boxtel.
Op die dag komt dr. Gerald Hengstman, neuroloog en oprichter van Upendo, vertellen over de nieuwste ontwikkelingen in de MS-zorg en het nieuwe MS-centrum Steenenburg. Daarna is er een lunch en tijd om bij te praten.
Ik ga er zelf ook naartoe. Ik woon normaal op de Filippijnen, maar ben voor de zomervakantie in Boxtel, dus voor mij is deze lokatie perfect. Het zou leuk zijn om elkaar daar te treffen.
Dus als je vragen hebt over MS in Beeld of over wat dan ook, dan weet je waar je me op 20 juni kunt vinden.
Aanmelden t/m 1 juni via msvereniging.nl/agenda/ledendag-brabant-noordoost (20 juni, 10:30 tot 14:30, Boerderij 't Dommeltje, Boxtel, 20 euro voor leden).
Misschien tot dan!
Groeten, Bram
3 reacties
Bekijk nieuwste reactie